IT profesionálům jsou výrobky firmy zn. Fujitsu (dříve Fujitsu-Siemens) dobře známé, jejich tržní podíl v ČR se blíží 5 %, ale běžné populaci tato značka zas až tolik neříká.

Zkusili jsme tedy pro to něco udělat a vymysleli jsme a koncem prosince spustili kreativní internetovou soutěž na podporu značky, zaměřenou především na mladší ročníky.

O co jde:

Soutěžící si mohou vybrat libovolný z 18 soutěžních formátů, od videa až po webovou aplikaci.
Jejich úkolem je vymyslet a zrealizovat cokoli vtipného a nápaditého na podporu značky nebo libovolného výrobku Fujitsu.
Hotovou práci na soutěžní web neuploadují, ale musí ji zveřejnit kdekoli na internetu, čímž multiplikují počet zobrazení soutěžních příspěvků a tím i značky samotné.
Na soutěžním webu pak publikují pouze odkaz na stránku se svým příspěvkem, ze které se jejich práce zobrazuje.

Soutěží se ve dvou „váhových kategoriích“, amatérské a profesionální, ať nejsou běžní domácí uživatelé v nevýhodě. O výhercích rozhodne porota, vtipný nápad má přednost před technicky dokonalým zpracováním.
Jako velmi šťastný nápad se ukázala i možnost přihlásit se do soutěže pouze jako „kritik“, stačí komentovat jednotlivé soutěžní příspěvky a udílet rady na jejich vylepšení.
Na webu se tak rozproudila velmi živá diskuze a kritici současně hlídají, zda se někdo nechlubí cizím peřím.
Možnost získat cenu i na základě diváckého hlasování zas vybudila některé soutěžící k propagaci jejich příspěvků na Facebooku a dlaších sociálních sítích.

Soutěžní web byl koncipován jako nízkorozpočtový a je postaven na WordPressu, ať co nejvíc prostředků z rozpočtu zbyde pro účastníky soutěže.
Dlužno říci, že na odměnách pro účastníky ve Fujitsu nešetřili a celková částka věnovaná na odměny činí lákavých 500 000,- Kč.

Soutěž běží od 21.12.2009 až do půlky března a za první 3 týdny provozu nasbírala 24 tisíc návštěv, 114 tisíc zobrazených stránek, 800 zaregistrovaných účastníků a 250 doposud publikovaných příspěvků, z nichž některé jsou opravdu povedené.

 

Veškerá propagace soutěžního webu probíhá zatím pouze online, ve spolupráci s H1.cz, jako kombinace PPC, linkbuldingu, bannerů s ústředním motivem „Voklikej mě“ a dalších aktivit. Mezi nejúčinnější zdroje návštěvnosti patří (nepřekvapivě) Facebook.

Nezkusíte taky něco vyhrát?

voklikej mně