Spokojenost projevili

Odmítnutí chvály je přáním být chválen dvakrát.

François de La Rochefoucauld

Michal Čížek has always been in.

In business first, to be able to afford being increasingly in just in the world of information gathering and processing and in the world of Internet. His innovative approach to programming and inventions small and big provided income and fun to Michal and intelligent solutions to his inspiring customers.

Inspiration, interest and innovation are spelled in capital letters in Michal’s world. The word impossible, uttered sometimes by Michal, doesn’t fit his vocabulary because it does not start with an in, not even when confronted with a seemingly incomprehensible task. In such cases there is only one cure, namely insistence by his customers.

In short, Michal is the „In“ man, especially in times in which ordinary intelligence has to be replaced by intensive, innovative and solution oriented thinking.

Michal Donath

Burson-Marsteller

Texty Michala Čížka výborně ilustrují využití typických emočních motivátorů a psaní pro různé typy osobností.
(Interval.cz – O síle slov)

Marek Prokop

internetový konzultant a školitel

S Michalem Čížkem jsem spolupracoval v době, kdy jsem vedl českou pobočku Fujitsu Siemens Computers. Vždy jsem oceňoval jeho marketingovou kreativitu snoubící se s technickou erudicí.

Michal byl autorem a realizátorem několika velmi úspěšných kampaní. Považuji jej za člověka, který opravdu rozumí tomu, jak online marketing funguje a který tyto znalosti dokáže proměnit v obchodní výsledky.

Tomáš Rutrle

Fujitsu Siemens Computers

Spolupracovali jsme dlouhodobě s panem Michalem Čížkem a byli jsme velmi spokojeni s jeho schopnostmi, přehledem a orientací v marketingu a public relations.

Je  mimořádně zkušený a talentovaný v oblasti práce s informacemi a stejně skvělá je i jeho autorská schopnost formulovat poznatky a závěry v publicistice.

Svými znalostmi ve využívání možností internetu pro práci v marketingu a PR je pro nás (i mě osobně) jednou z nejuznávanějších českých kapacit.

Milan Kaplan

NAR marketing

Badatelé se snaží objasnit, co je vlastně základem literatury. Přitom je odpověď tak prostá: zdrojem veškerého písemnictví je písmenková polévka. Právě v ní plavou literky, z nichž se skládá celá literatura. Jen poskládat ta písmenka náležitě dohromady!

Písmenka mohou být i inspirací pro lidi se sklonem k hračičkovství. Můžeme si složit libovolné slovo a potom ve fantazii zkoušet, jaká další slova by z něj vznikla po přeskupení písmenek. Říká se tomu přesmyčka neboli anagram.

K elektronické dokonalosti dovedl tento princip Michal Čížek; jde o hříčku hojně navštěvovanou. Předpokládám, že autor zmíněného elektronického programu jedl v dětství nejen vtipnou kaši, nýbrž i vtipnou písmenkovou polévku.

Rudolf Křesťan

fejetonista a redaktor

Michal Čížek umí psát.

To by ale samo o sobě nebylo zas tak zajímavé. Podstatné je, že umí psát zatraceně dobře.

Dokládají to nejen texty na stránkách, které společně se svým týmem vytvářel.

Dalibor Behún

Proofreading.cz