Základní přehled toho, na co si dát pozor při výběru správného nástroje nebo systému pro firemní e-mailing.
Zodpovězte si následující otázky:
Chybný plán
1. Kolik mám kontaktů, se kterými chci pravidelně komunikovat dnes, kolik budu mít za rok?
2. Kolik e-mailů celkem měsíčně chci odesílat dnes a kolik za rok?
3. Mám připravenu strategii a plán jaké e-maily, jak často a kdy je budu posílat?
Nedostatečné funkce
1. Budu moci evidovat své kontakty v několika seznamech pro různé účely?
2. Mohu filtrovat mé e-maily a oslovit jen ty, které potřebuji?
3. Budu moci sledovat, kdo čte mé e-maily?
4. Můžu oslovit jen ty příjemce, kteří otevřeli můj e-mail nebo kliknuli na odkaz?
5. Můžu použít předpřipravené šablony nebo uložit vlastní pro opakované použití?
6. Je zajištěno správné zobrazení speciálních znaků, háčků, čárek apod.?
7. Může se příjemce automaticky odhlásit nebo změnit své údaje?
8. Mohu jednoduše připravit registrační formuláře pro mé stránky?
9. Mohu analyzovat, zda byla zpráva opravdu doručena a zda nejsou v databázi chybné e-maily?
Neúplná automatizace
1. Mohu nastavit automatické odeslání zprávy na kontakty bez ručního zásahu?
2. Mohu nastavit, kdy se má e-mail odeslat?
3. Mohu nastavit akci nebo pravidelné posílání určitých zpráv plně automaticky?
Uživatelské prostředí
1. Můžu spravovat své e-mailové kampaně rychle a jednoduše?
2. Mohu ukládat své e-maily do archivu pro pozdější použití nebo zobrazit na svých stránkách?
3. Mohou mí kolegové spolupracovat při přípravě obchodních -emailů a kampaní?
4. Mám své cenné kontakty vždy k dispozici odkudkoliv a jsou dostatečně chráněny?
Pomůže mi někdo, když budu potřebovat
1. Je k dispozici technická podpora, když budu mít problémy?
2. Budu mít k dispozici návod jak používat daný systém?
3. Ukáže mi někdo jak dál, když si nebudu vědět rady?
4. Lze někde čerpat další informace a znalosti jak správně psát a posílat obchodní e-maily?
Zdroj: SmartEmailing.cz